28 July 2016

Housemanship HKL ,Jadi orang KL lah kita



Alhamdulillah, berita baik di hari raya ini,saya bakal menjalani latihan Housemenship selama 2 tahun di Hospital Kuala Lumpur, tempat dimana ibu saya dilahirkan. :) *ibu yang suruh* Tapi sebenarnya ramai sedara mara di sana. My nenek is Kl people yaw'l! 

Tinggal beberapa hari sahaja lagi untuk beraya dan nikmati masa dengan keluarga. :(

Terima kasih pada ahli keluarga, sahabat seperjuangan #Anak2Nitte di K.S.Hegde Medical Academy dan guru-guru yang bersama saya susah dan senang. Saya ucapkan juga ribuan terima kasih pada pihak JPA, kerajaan dan rakyat Malaysia atas tajaan pengajian saya di India.

Semoga perjalanan saya lepas ini disampingi orang-orang yang membawa saya kearah kejayaan dan kebahagiaan dunia akhirat.


To all people willing to involve in my life , i pray that you will be given success and happiness wherever you go. My secret prayers are always with you. :)


To every person striving to achieve your dream, never let it go. Have hope even in the darkest of time,have hope even you cant trust and doubt yourself many time, have hope, even though you already gave up. Surround yourself with people who can lift you up when you're down. Be brave and take one more step to achieve your dream.

Alhamdulillah.

25.07.2016


#selamathariraya


#dapatkejedah #orangkllahkita


#habislahakuhahahahaha


*edited facebook status

No comments: