22 December 2012

Tinggallah dia seekor diri...



Menurut My wish list aku, Byu dah berniat nak memastikan agar ikan-ikan tidak akan mati lagi. Tetapi, alalngkah dukacitanya beta, kerajaan sungaidanlautiilusiku semakin tidak menjadi dek kematian ikan-ikan yang ku kasihi....isk3...

Huaaaa!


Perhatikan gelagat ikan yang nampak saja genit, tetapi punyai selera yang amat besar! Kawan dia senditri pun nak makan...! Cilakak punya kanibal!
Ikan emas ni punyalah takut kena gigit ngan iakn kecik tu. Sian dia, aku punyalah suspek yang dialah penjenayah kolar oren yang menghilangkan ikan-ikan dalam akuarium aku ni....HUhuuh,,rupanya aku silap,bukan salahmu wahai ikan emasku...

wahai ikan kanibal...

Kini sudah tiada maaf bagimu lagi...

Akan ku flush mu ke dalam lubang toilet putih itu.

Agar ikan emasku kekal hidup di situ....

Biarpun, ia hanya satu.

Yatim piatu.





Ta ta.

P/s:Ikan emas,ikan gapi, ikan laga dan ikan2 yang lain semua aku campurkan dalam satu akuarium. Yang paling cepat mati, ikan laga, kemudian ikan ikan gapi, last sekali ikan tropical albino tu. Naseb ni tuan tanah yang baik, selalu tengok-tengok rumah dalam air tu ada penghuni ke idok. Selamat lah ngko wahai ikan emas. Dah lepas ni tak nak bela ikan lain lagi...

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.