09 July 2011

Datang sini nak belajar.




Wow!

Hari ni baru bukak blog nak post entry baru.

Tengok-tengok dah lawa dashboard Google Blogspot.

Okay, isu terbaru.


BERSIH 2.0



Saya harap semua selamat.

Kalau mika kata mika nak jalan aja, jalan aje.

Jangan sampai jadi macam Egypt nun.

Nak buat reformasi tapi keselamatan rakyat tergadai.

Penjeneyah terlepas, rugi harta rugi nyawa rugi masa.

Saya bukan kata depa tak patut tumbangkan pemerintah zalim.

Saya hanya cakap gitu sebab Malaysia lain dari Egypt.

Kita ada cara sendiri.

Kita lebih bijak.

Kita sudah buktikan dengan sejarah rakyat bersatu menuntut kemerdekaan daripada penjajah.

Jangan sampai orang luar masuk tengah.

Jangan sampai pemimpin jadi boneka.

Jangan sampai kedaulatan ditarah.


Kami di sini sentiasa berharap agar Malaysia selamat.

Amin.

Kalau mereka berjuaang nak menuntut KEADILAN.

Saya di sini berjuang menuntut ILMU.

dan itu,

tugas utama saya .

TUJUAN saya datang sini.



Datang sini nak BELAJAR.

No comments: